sobota, 23 grudnia 2017

Piosenki świąteczne, które każdy powinien znać. #BLOGMAS


Przedstawiałam Wam już w tym blogmasie filmy. Teraz czas na piosenki i kolędy. Jednak, uwaga, nie będą to hity, które zna każdy. Przedstawię Wam, moim zdaniem bardzo piękne, ale i mało popularne wykonania znanych i tych mniej, piosenek oraz kolęd. 

1. Wiem, że nie każdy zna tą kolędę, jednak uważam, że jest przepiękna. I jeszcze wykonanie, przez moje ulubione Studio Accantus. Kolęda, która pochodzi z musicalu Metro. 



2. Teraz czas na kolędę smutną. Tak smutną, że aż się łezka w oku kręci. Mówi ona o Świętach w czasie wojny. W przepięknym wykonaniu Małgorzaty Jamroży - swoją drogą, moją ulubioną polską wokalistką.



3. Teraz czas na piosenkę. Po angielsku, w przepięknym wykonaniu Vazquez Sounds, czyli Have Yourself a Merry Little Christmas. 



4. Teraz kolejna wzruszająca pozycja, i przedstawię Wam ją w dwóch językach, polskim i angielskim. Mary, Did You Know?/Mario, czy już wiesz? Po angielsku polecam w wykonaniu Pentatonix a po polsku w TGD i Kubie Badach. Przepiękny tekst, przecudna melodia. Piękne, po prostu piękne. 




5. Tutaj kolejne wykonanie Pentatonix. „Little Drummer Boy”. Prosty tekst, piękne wykonanie.



6. Teraz wykonanie Megan Nicole. Piosenka o bogatych prezentach, na wesoło, czyli Santa Baby! 



7. Ta piosenka bardzo mi przypomina o Świętach. Nie mogę znaleźć jakiegoś mega wzruszającego wykonania, więc przedstawiam Wam to. Deck the Halls.


8. To nie całkiem mój styl, jednak jest saksofon! Dorota Miśkiewicz i Artur Andrus „Bambino jazzu”.



9.  Jacob Whitesides i Orion Carloto wykonaniem Baby It's Cold Outside urzekli mnie na maksa. 



10. Na koniec wspomnę jeszcze o Kolędzie dla nieobecnych. Pomimo, że jest bardziej znana uważam ją za piękną. 



To są moje ukochane piosenki świąteczne, te moim zdaniem bardziej zapomniane, lub pokazane w innym świetle. Nie oznacza to, że nie lubię klasyków. Jednak te są takie inne, i nie nudzą się tak szybko. Pewnie dlatego, że nie słyszymy ich wszędzie wokół. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz