piątek, 29 grudnia 2017

Fajerwerki, strzelać czy nie?


Ile osób, tyle opinii o fajerwerkach w Sylwestra. Ja uważam, że można strzelać. Trzeba jednak robić to z rozwagą. Zaraz mnóstwo osób mnie zje, i pojawią się różne komentarze. Każdy ma inne zdanie, dziś przedstawię Wam moje.

1. Są niebezpieczne
Wszystko w obecnym czasie jest niebezpieczne. Jeśli podejdziemy do tego rozważnie, nic się nie stanie. Wiadomo, nie powinny zajmować się tym dzieci i osoby po alkoholu. Zachowajmy rozwagę, a wszystko będzie w porządku.

2. Dzieci i osoby starsze
Kurcze, gdy ja byłam mała bardzo często przesypiałam godzinę 24. Później już sama prosiłam rodziców, aby mnie obudzili o tej porze. Nie uważam, żeby te 20 minut w nocy mogły w czymś zaszkodzić. Zawsze można puścić muzykę, zasłonić okna itp. 

3. Zwierzęta
I tutaj wszyscy będą mówić, że są biedne w tym czasie itp. Po pierwsze zacznijmy od zwierząt, które są w naszym posiadaniu. Czyli domowe psy, koty, króliki itp. Ja wiem, że one mocniej odczuwają strach. Jednak, sądzę, że skoro wziąłeś już sobie zwierzaka, to o niego zadbaj. W tym czasie zabierz do domu, zasłoń okna itp. Opieka nad nimi należy do Ciebie. Co do zwierząt dzikich, bezpańskich psów itp. Może im się coś stać każdego dnia, a boją się także piorunów. Nie uważam, aby te 20 minut mogło mocniej zaszkodzić. 

Taka jest moja opinia o fajerwerkach. Oczywiście mowa tutaj o poprawnym strzelaniu, z głową. Tylko i wyłącznie po 24 w sylwestra. 

A jak Wy uważacie? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz