środa, 2 listopada 2016

Bo Wam się ruchać chce...


Masz czasem wrażenie, że żyjesz w dziwnym społeczeństwie? Nic nie możesz powiedzieć, bo wszystko ma swój podtekst seksualny. Każde słowo, każde zdanie odbierane jest inaczej. No litości. Dlaczego tak jest?

Pchać, posuwać, przesunąć... jejku co to się dzieje. Nic nie można powiedzieć. Najczęściej widoczne jest to u gimnazjalistów. Wiecie 14+, wow i lol. Jednak powiem Wam, ze u starszych tez się zdarza. I wcale tu nie przesadzam. Na dowód:

Proszę Pana, może loda? 
Pracowałam w wakacje w budce z lodami. Wszystko pięknie, jednak zdarzały się przypadki gdzie ludzie byli okropni. Wiecie co mam na myśli. Tacy, co to przy "duży, czy mały?" robili dziwne oczy. I to jest zachowanie bardzo dziecinne.

Teraz wszędzie jest seks. Może to taka moda? Co druga reklama, co druga piosenka, wszystko opiera się tylko na jednym, więc może tutaj szukać winy? Niektóre rzeczy powinny dziać się tylko prywatnie, w sypialni a nie w reklamach. Prawie rozebrane kobiety w dwuznacznych pozach.. na co to komu?

Kto normalny widząc 69 się wielce podnieca? Czasem mam wrażenie, ze nasze społeczeństwo jest niedoruchane. Jak to inaczej wyjaśnić? Albo czegoś takim ludziom brakuje, albo nie mają o niczym pojęcia. Kiedyś normalnie oglądało się bajki, i "Jakubie zrób mi loda" było całkiem normalną frazą. Ja rozumiem, hormony buzują jednak co za dużo to nie zdrowo. Po prostu jest to niesmaczne i męczące. Pamiętajcie, aby we wszystkim był umiar. 



Na koniec zostawiam Was z cytatem bardzo odpowiednim do tego tematu: 

"Krowa, która dużo ryczy mało mleka daje". 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz