niedziela, 28 lutego 2016

Tekst na jedną piosenkę


Siedzę pod grubym kocem a w słuchawkach leci Nickelback. Popijam jeszcze gorące cappucino z różowego kubka. Nie lubię różowego, wiesz? A ten kubek uwielbiam. Ma napis "siostra" - dostałam go od mojego starszego brata, masz rodzeństwo? 
Boli mnie brzuch, dlatego owinęłam się kocem jak burrito. Dobrze mi tutaj. Czuję jak mięśnie w nogach mi pulsują. Chyba przesadziłam z porannym treningiem. Zadziwiające jest to, że gdy zaczynasz ćwiczyć okazuje się, że masz tyyyle mięśni które można napiąć. 

Mało spałam i z wyglądu jestem jakaś wczorajsza. Jak dobrze, że ktoś wynalazł podkład, bo tak musiałabym cały dzień straszyć domowników. Niedawno byli u nas goście. Brat z bratową. On narysował mi na ręku kwiatka - długopisem. I pomyśleć, że jest to dorosły człowiek. Pytałam już, czy masz rodzeństwo tak? Mama rozmawia przez telefon z moją siostrą, a tata ogląda telewizję. Dziś cały dzień spędził na podwórku. Piękną mieliśmy dzisiaj pogodę, tak wiosennie i nawet słoneczko wyszło. A jak u Ciebie za oknem?

Stukając w klawiaturę, spoglądam na moje paznokcie i ze śmiechem stwierdzam, że wczoraj miałam naprawdę pechowy dzień. Spadłam z szafki, zahaczyłam o stół małym palcem, oparzyłam rękę, uderzyłam się w ramie a na dodatek złamałam 3 paznokcie. Chyba włączę sobie film i coś z nimi zrobię. Lubię malować paznokcie, jest to przyjemne zajęcie. Lubię też oglądać filmy, a Ty? Polecisz mi coś?

Jutro idę znowu do szkoły. Fajnie, może nie będę w końcu jadła co popadnie z nudów. Chociaż dziś przymierzyłam dość długo nienoszone spodnie i wymagają noszenia paska.  Przez chwilę myślałam, że to spodnie mojego taty.

Piosenka powoli się kończy, cappucino robi się chłodne a ja kończę pisać. Jakieś przesłanie z dziś? Jakiś konkretny temat? Zwyczajnie jestem szczęśliwa, ot to. 

Życie nie zawsze jest jakie być powinno, nie zawsze układa się po naszej myśli ale ja moje życie kocham. Ciebie też kocham ale cii! 

PS. Dlaczego dziecko na zdjęciu? Bo zakochałam się w tej fotografii!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz