sobota, 2 maja 2015

Nie jestem idealna

Leżę w łóżku, na zegarku wybiła godzina 19. Jem ciasto, popijając zimnym mlekiem z cukrem, a z głośników leci muzyka. Zwyczajnie w świecie się obijam. Wiesz co? Ja też lubię się ponudzić, bo jestem leniem.


Ostatnio dotarła do mnie wiadomość, że nic nie piszę o sobie. Postanowiłam, że trzeba to zmienić. Tak więc dziś post, o moich wadach.

1. Jestem leniwa... tak. Lubię sobie poleżeć i nic nie robić, uwielbiam spokojne wieczory gdzie mogę pooglądać filmiki kotów które jeżdżą na deskorolkach. Często też odkładam inne rzeczy "na potem". Ale wiesz co? Dobrze mi z tym.

2. Zbyt szybko się przywiązuję... do ludzi, do zwierząt, do długopisu,  notatnika. Mogę coś mieć kilka dni, mogę kogoś znać krótko a potrafię się przywiązać i potem ciężko mi się z tym kimś/czymś rozstać.

3. Za dużo gadam. Tak, tak jestem kobietą.. wiem. Bardzo często mówię za dużo i za głośno, aż czasem potrafię się zmęczyć. Jednak staram się nad tym pracować i wychodzi mi to coraz lepiej.

4. Nie umiem odmawiać. Gdy ludzie proszą mnie o pomoc, ja nie odmówię. "Wytłumaczysz? Zrobisz? Pomożesz?" Jasne, lecę pierwsza. Nie potrafię powiedzieć nie, w takich sytuacjach a potem..

5. Mam za dużo na głowie. Lubię brać udział w wielu rzeczach, uwielbiam się angażować w różne sprawy, nie mogę tak zwyczajnie siedzieć w miejscu. Czasem nie wyrabiam na zakrętach we własnym domu. Jeden projekt, drugi projekt, szkoła, tu coś do zrobienia, tam coś do zrobienia.. i dziwić się, że nie mam na nic czasu.

6. Jestem uparta jak osioł. Gdy coś postanowię, choćby się paliło, waliło to ja i tak mam swoje zdanie i go nie zmienię. Czasem ciężko ze mną rozmawiać, bo gdy coś postanowię, to tak ma być.

Każdy z nas ma wady. każdy. Jednak najważniejsze jest to, abyśmy pokochali siebie takimi, jakimi jesteśmy. Pamiętaj... "To co dla jednego człowieka jest święte, dla drugiego może być przeklęte"

19 komentarzy:

  1. Świetnie, że potrafisz zauważyć w sobie wady. Mam kilka tych samych co ty, np. to, że nie umiem odmawiać. Uciążliwe, no ale cóż, taki typ człowieka! ;)
    jeśli masz czas, zostaw po sobie ślad u mnie: www.taraspatrycja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bardzo szybko się przywiązuję! Czasami staram się udawać twardziela, ale wszyscy dobrze wiemy jak to jets z takim 'udawaniem'..:)

    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro najważniejsze to pokochać siebie, to dlaczego mówisz o sobie takie negatywne rzeczy? :( One istnieją i trzeba mieć tego świadomość, ale nie można się skupiać na wadach! W ramach rekompensaty żądam tekstu o Twoich zaletach, ale nie sześciu, tylko dwunastu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja moje wady znam i je akceptuję! :)
      Tekst o zaletach się pojawi, na życzenie :3

      Usuń
  4. Twoje wady sa dla niektorych uciazliwe jednak po dluzszej znajomosci staja sie wg niezauwazalne. Z reszta kto nie ma wad. Ja tez mam kilka i wiem ze czasami trudno ze mna wytrzymac. A z twoich wad to najwieksza jest to ze zawsze musisz postawic na swoim ale moze z czasem ci sie odmieni tak jak mi niedawno podejscie do zycia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity wpis !
    My również dzisiaj wrzuciliśmy coś nowego, czy byłaby możliwość aby dostać twoją opinię na temat naszego wpisu lub całej strony ? Pisz tam, będzie łatwiej :) A tutaj przesyłam link do wpisu :)
    http://blondynkitezgraja.pl/scenki-bialowieskie-kolo-rysunkowe-spotkanie-nr-19/
    Tak pozatym napewno też Ci się spodoba nasza relacja z Pyrkonu :) http://blondynkitezgraja.pl/pyrkon-2015-relacja/

    OdpowiedzUsuń
  6. mamy pare tych samych wad ! ;)
    obserwuje, moge liczyc na rewanz ?
    klaudixiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też jestem leniwa, uparta i mam setki innych wad. Ale w sumie nikt nie jest idealny, więc nie mam z tego powodu zbyt dużych wyrzutów sumienia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nikt nie jest idealny... i całe szczęście! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nadmierne przywiązanie do długopisu i notatnika? Znam to. Muszę mieć tylko jeden długopis, którym piszę i jeden notatnik na takie rzeczy dodatkowe bo inaczej to już nie jest to samo. Ale takie drobne kruczki u człowieka czynią go wyjątkowym ;)

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. długopis moze nie, ale notatnik już bardziej! :)

      Usuń
  10. Też nie potrafię odmawiać, a gadanie u mnie się nie kończy :D
    http://naciowe-fotografie.blogspot.com
    http://stylizacje-moda-uroda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurde, jak to czytam to czasem mam wrażenie, że jesteśmy identycznie. Szybkie przywiązywanie- ile razy ja się na tym przejechałam.. Masz bardzo ładny wygląd bloga. Wielki + za klasyczny wygląd!

    Obserwuje(jako:Aleksandra Młodzińska) i zapraszam
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że bycie idealnym byłoby nudne :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  13. Niektóre z tych cech, z tobą dzielę ,hah :D

    OdpowiedzUsuń