środa, 13 maja 2015

Co robię, gdy jestem sama w domu?

Każdy zna ten moment, kiedy to dom pustoszeje i zostajemy sami. Wiadomo, że nikt nie lubi samotności, jednak czasem aż czekamy, gdy ostatnia osoba zamknie drzwi. I wtedy zaczyna się zabawa w pojedynkę...


KONCERTY, SCENA, SŁAWA


Podbiegam do laptopa, nerwowo klikając PLAY. Dźwięk na maxa, więc zaczyna się mój koncert. Darmowy dla wszystkich ludzi w promieniu co najmniej 300 metrów. Śpiewam wszystko, od piosenek lat 60, poprzez muzykę filmową, na Adel kończąc. To nic, że połowy tekstu nie znam, lub łamię sobie język na kolejnej piosence Franka Sinatry. Ważne, że to czuję i wiem, że jestem przecież na koncercie. W między czasie chodzę po całym domu, czując się, jakbym grała w jakimś teledysku czy musicalu. Wszędzie za rogiem czają się papparazi, więc trzeba pamiętać o uśmiechu.


TAŃCZYĆ MOŻE KAŻDY


Jednak na występie wokalnym się nie kończy. Pokazuję całe show, więc mam też swoje kroki taneczne. Swoją drogą, wszystkie Dirty Dancing, Step Up czy Street Dance mogą się schować przy moim układzie na żyrandolu. Są fragmenty baletu, hip-hopu a jak dobrze się przypatrzysz to i dostrzeżesz rumbę czy pasodoble. Mówię Ci.. Beata Tyszkiewicz, to by mi same 10 dawała.


SELFIE


Siedzę przed lustrem wymyślając coraz to dziwniejsze miny i robiąc sobie tysiące zdjęć. Z czego potem zostaną tylko dwa, bo reszta będzie ta "brzydka". Po godzinie wpatrywania się w te dwa zdjęcia też stwierdzę, że są brzydkie i je usunę.


KUCZYNIACZEK GOTUJE


Bardzo często też, urządzam sobie coś a'la hell's kitchen  i Okrasa gotuje w jednym. Robiąc kanapki, udaję, jakbym była w jakimś programie telewizyjnym. Coś w stylu "teraz dodajemy pomidora, tylko pamiętajcie, aby był pokrojony w poprzek, nie wzdłuż!".



Każdy, ale to każdy z nas, lubi czasem przebywać sam,wtedy też zachowuje się całkiem inaczej niż w towarzystwie. Ale wiesz co? Czasem warto rozpuścić włosy, ubrać się wygodnie i powygłupiać się samemu.
A Ty co robisz, gdy jesteś sam/a w domu?

10 komentarzy:

  1. Haha , ja tam włączam ulubioną muzykę i zazwyczaj to kładę się do łóżka ;d

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze - skąd ja to znam :) Sama też zawsze korzystam z okazji, aby włączyć sobie karaoke i pośpiewać. Uwielbiam to!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh wiele razy dawałam własne koncerty siedząc sama w domu podczas nudy. Gdybym mieszkała w bloku to zapewne sąsiedzi by nie mieli lekko ze mna. Ale na szczęście nie mieszkam w bloku wiec moge fałszować sobie do woli ;) skoro lubisz gotować zgłoś sie do jakiegos programu kulinarnego. Byłoby to ciekawe doświadczenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo często gotuję, ale no coż... nie jestem w tym zbyt dobra:)

    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
  5. robię to samo, haha :D
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. haha, zdradziłaś całą prawdę! Zazwyczaj przy sprzątaniu tak jak ty staję się gwiazdą - i co z tego, że nie znam tekstu czy nie potrafię śpiewać - ważne, żebym to ja się dobrze bawiła! :)
    http://nataliamakota.blogspot.com/ zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja przeważnie oglądam jakiś serial pod kocem z herbatą albo czytam pod kocem z herbatą. Impreza na maska xd Ale gotować też lubię. Tylko więcej przyjemności sprawia mi gotowanie dla kogoś i późniejsze dekorowanie tych potraw :D

    Zapraszam do siebie
    http://to-read-or-not-to-read.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze jak zostaje sama w domu to puszczam muzykę na maxa. Czasami współczuję moim sąsiadom (mieszkam w bloku :| ), ale coś czuję, że się już przyzwyczaili (:
    http://just-nerdy-things.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też tańczę, robie sobie śmieszne selfie i ogólnie robię takie rzeczy, które nigdy bym nie zrobiła przy kimś bo aż wstyd hahahah :)

    Blog z artystycznymi i profesjonalnymi sesjami zdjęciowymi. :)
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/05/cute-dog.html

    OdpowiedzUsuń
  10. haha również robię te rzeczy :)
    Obserwuje i zapraszam
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń