niedziela, 1 marca 2015

Jak pisać z kobietami

Pisanie wiadomości czy też smsowanie stało się popularnym sposobem komunikacji. Często też, w taki sposób można się lepiej poznać. Jednak czego unikać, aby dziewczyna chciała dalej kontynuować rozmowę?
Uwaga! Wszystko napisane poniżej tyczy się mnie osobiście. Są to moje poglądy i każda dziewczyna może uważać inaczej.

1. Pierwsze i zarazem najważniejsze. UWAŻAJ NA ORTOGRAFIĘ. Podstawowe błędy działają na mnie co najmniej tak samo jak wołowina (czyli odrażająco). Nie będę kontynuowała rozmowy, jeśli muszę się domyślać co oznacza dany wyraz.
PRZYKŁAD na faktach. "Ide sie polozyc do uszka" Nie mam pojęcia czy jego łóżko ma kształt ucha czy jest to pieszczotliwe zdrobnienie.

2. Bądź pewny siebie. Nie cierpię zdania typu "Czy na pewno nie przeszkadzam". Jeśli byś przeszkadzał, uwierz mi, że nie odpiszę. Rozumiem, że czasem można zapytać ale nie 752842570283 razy podczas jednej rozmowy.

3. Nie zaczynaj rozmowy od słów "poznamy się?" Większość dziewczyn (w tym ja) zignoruje tą wiadomość. Wysil się trochę i popisz kreatywnością!

4. Zapomnij o pisaniu "co tam?" Najczęstszą odpowiedzią jest ok. i na tym kończy się rozmowa. Unikaj też słów  aha, nom, mhm. Pisząc takie coś, stwierdzę, że nie masz ochoty ze mną pisać.

5. Zaimki osobowe pisz wielką literą. (To teraz pojechałam z gramatyką nie?) Niby odnosi się to do ortografii ale nie wszyscy tego przestrzegają. Miło widzieć, jak facet pisze "Ciebie, Tobie itp. z wielkich liter.

6. Spójrzmy na emotikonki.
Serduszko, serduszko, kwiatuszek, słoneczko, serduszko, kwiatuszek. Nie, nie polecę na to. Nie będzie słodko i miło. Gdy napiszesz do mnie wiadomość, w której będzie więcej emotikonek niż wyrazów uznam, że masz niemałe problemy z psychiką.

7. Nie cierpię natręctwa. Gdy dziewczyna napisze, że nie ma ochoty na rozmowę z Tobą, to znaczy, że nie ma. Nie próbuj po raz setny pisać, bo Cię zablokuje.
PRZYKŁAD na faktach
"- Nie chce z Tobą pisać.
- Ale mi się podobasz.
- Daj mi spokój
- Dam Ci spokój jak podasz mi swój numer telefonu"
W tym momencie taka osoba zostaje zablokowana.

8. Nie lajkuj mi wszystkich zdjęć na facebooku. Ledwo mnie poznałeś (czy nawet nie znasz mnie), wchodzisz w moją galerię i jak z karabinu pod każdym zdjęciem dajesz "lubię to!" co gorsza komentujesz. Uwierz mi, że w tym przypadku uznam Cię za prześladowcę.

Pisanie - mogłoby się wydawać, że dość prosta sprawa. Jednak nie zawsze tak jest. Gdy zdobędziesz trochę odwagi, aby napisać do dziewczyny, nie strać swojej szansy!

11 komentarzy:

  1. Ojj tak bardzo trafne uwagi.. naprawdę faceci nie mają pojęcia że takie drobne, z pozoru pierdółki są najgorsze :) a nadgorliwość to już w ogóle :D:D
    www.czarnekrolestwo.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się w pełni, chociaż 6 jeszcze bym nawet darowała. Chyba że rzeczywiście przegnie i musiałabym się z nich domyślać treści wiadomości. Za to dodałabym jeszcze jedno:
    Nie chwal się za bardzo, nie próbuj szpanować. Nie muszę od razu wiedzieć ilu masz przyjaciół, że co roku jeździsz na wakacje w egzotyczne miejsca i ile wydałeś na nowiutkiego jaguara i ile czasu zajmuje ułożenie Twoich włosów. Serio, jeśli tylko tyle masz to zaprezentowania, to trzymaj się z daleka. Fajnie by było, gdybyś zamiast tego miał jakieś zainteresowania.
    O, i nie próbuj poznać od nieśmiertelnego tekstu "czy my się czasem nie znamy?"

    W sumie to jakby się tak zastanowić, trochę więcej by się takich irytujących zachowań do unikania znalazło... Niestety, większość jednak jest w użytku.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, tu się zgadzam. grunt to umiar.. bo emotki lubbię i pisania bez buziek też sobie nie wyobrażam.. ale przesyt chyba jest gorszy:)

      Usuń
    2. ja też piszę buźki itp. :) dokładnie. grunt to umiar

      Usuń
  3. mnie najbardziej denerwują błędy ortograficzne, jestem na to strasznie wrażliwa ;) no ale jeśli chłopak mi się podoba i widać, że mu zależy,to staram się nie zwracać na to uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nr 7! Moja przyjaciółka zaczeła pisać z jednym kolesiem i po jakimś czasie on się do niej 'przywiązał' i kiedy ona chciała zakończyć tą znajomość on napisał jej, że popełni samobójstwo jeśli zerwą kontakt;')

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Z większością punktów się zgadzam, ale jakoś nie przywiązuję uwagi do tych zaimków osobowych. Fajnie jak ktoś tak pisze, choć ich brak mi też nie przeszkadza.
    A pytanie "Co tam?" jest najbardziej znienawidzonym przeze mnie pytaniem zaraz obok tego o proszenie o własne zdjęcie.

    czytelnia-cynki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiele trafnych rzeczy, których sama nie lubię jak chłopak używa w rozmowie. Ale cóż, nie łatwo zmienić ich styl pisania

    Zapraszam do siebie.
    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pisanie ze mną jest bardzo trudnym zadaniem i niektórzy odpadają po pierwszej rozmowie bo nie zrozumieli sarkazmu albo za bardzo czepiałam się ortografii (w tym całkowicie się z Tobą zgadzam trzeba pisać poprawnie albo wcale). A co do emotikonek to mi nie przeszkadzają nawet czasem jak odbija mi z przyjacielem to tylko tak się porozumiewamy ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz świetne poczucie humoru (8 punkt bardzo mnie rozbawił). Ogólnie bardzo fajny blog, podoba mi się Twoje podejście do pewnych spraw.

    OdpowiedzUsuń