wtorek, 3 marca 2015

7 typów ludzi których uwielbiam

Zastanawiałam się dość długo, czy ktoś już stworzył taką listę, a jeśli tak, to co w niej jest. Wiesz co... wygooglowałam to sobie i okazało się, że więcej jest list osób których "nienawidzę, nie cierpię, nie znoszę" itp. (Sama nawet taką napisałam TUTAJ). W tym świecie jest za dużo złych emocji. Tak więc, oto moja lista osobowości które uwielbiam.


1. Ludzie z pasją. Czy to sport, książki, krykiet (niby też zaliczany do sportu), nieważne. Liczy się to, że oddają się temu i to sprawia, że są szczęśliwymi osobami. Gdy inni robią coś z zamiłowania, a nie wbrew własnej woli, ludzie zauważają tą "magię". Lubie słuchać innych ludzi z pasją.

2. Ludzie mający swoje zdanie. Nie idą za tłumem, a gdy mają swoje racje potrafią postawić na swoim. Idealnie. Osoby, które potrafią powiedzieć co myślą (nie obrażając przy tym nikogo) są naprawdę wspaniali. Warto trzymać się mocno swojego zdania, lecz nie zapominać, aby racjonalnie je popierać.

3. Ludzie, którzy dotrzymują obietnic. Honor się liczy, także w tym wypadku. Gdy coś się obiecuje, należałoby się tego trzymać. Tutaj mam na uwadze także obietnice samemu sobie (np. nie jem słodyczy). Gdy coś sobie postanowisz, trzymaj się tego!

4. Ludzie optymistyczni (z dystansem do siebie) Uwielbiam ludzi, którzy się uśmiechają i potrafią dostrzegać pozytywy życia. Uśmiech jak dla mnie jest bardzo ważny. Dobra jest także umiejętność żartowania z samego siebie.

5. Ludzie którzy liczą się z moim zdaniem. Nie ważne czy taka osoba ma 18 czy 40 lat. Liczy się to, że słucha co do niej mówię i bierze pod uwagę moje zdanie. Każdy z nas, chciałby mieć możliwość decydowania o rzeczach, które dzieją się wokół.

6. Ludzie odważni. Pod żadnym wypadkiem nie chodzi mi o odwagę zaczętą słowami "potrzymaj mi piwo" lub typowo "gimbusiarskie" zachowanie. Lubię osoby, które nie boją się zagadać czy też zrobić czegoś szalonego.

7. Ludzie kulturalni. O co chodzi? Ważna jest kultura osobista, umiejętność zachowania się w odpowiednich sytuacjach. Gdy wiesz, że możesz się wygłupiać to to robisz, lecz gdy trzeba być poważnym to taki jesteś. Ważny jest tutaj także szacunek do innych osób.

Lubię kontakty z innymi ludźmi i bardzo ważne jest dla mnie, jacy oni są. To jest zaledwie kilka przykładów ludzi (właściwie cech osobowości), którzy w moim mniemaniu są naprawdę wartościowi.


6 komentarzy:

  1. Uwielbiam ludzi ze swoim własnym zdaniem, którzy nie boją się go mieć i dodatkowo go bronić. Nie dość, że uwielbiam, to jeszcze mam słabość do takich silnych charakterów, hehe.
    Zapraszam do siebie,
    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wpis! Naprawdę bardzo mi się podoba. Nie wiem czy wypisywałaś punkty od najważniejszego, ale mogłabym się pod wszystkimi podpisać rękami i nogami (jeśli jednak o mnie chodzi, to może w minimalnie innej kolejności). Na początku chciałam napisać, że utożsamiam się z pierwszym punktem, ale im dalej czytałam, to okazało się, że ze wszystkimi. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł! Też mi się wydaje, że ogólnie w życiu jest za dużo złych emocji i jak najbardziej trzeba to zmieniać ;) Zgadzam się ze wszystkim punktami bo są to takie uniwersalne cechy, które każdy powinien mieć ;)
    http://stoprocentwelny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze powinno byc i Agnieszka . A tak szczerze bardzo fajnie mi sie Ciebie czyta .

    Bohaterkowboj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łoo witam szanowną Panią w mych skromnych progach!

      Usuń