czwartek, 19 lutego 2015

Moje zboczenia (nie) zawodowe

Każdy z nas, ma różnego rodzaju przyzwyczajenia czy też nawyki, których trudno się pozbyć. Czasem przeradzają się w obsesje a czasem są to, nieszkodliwe dla nikogo zachowania. Ja sama mam takich kilka.


W łóżku musi być idealnie 


Nie zasnę z kimkolwiek/gdziekolwiek. Jak ta królewna na ziarnku grochu. Łóżko musi być dosyć twarde, najlepiej aby temperatura w pomieszczeniu była niska i oczywiście muszę mieć tryliard poduszek, z czego śpię na tylko jednej a reszta leży obok lub na podłodze. 

Otwarte drzwi

Nie zasnę przy otwartych, uchylonych drzwiach w pokoju. Nie i już. Muszę być zamknięte (nie chodzi o zamknięcie na klucz)

Poczta 24/7

Codziennie sprawdzam pocztę elektroniczną. Usuwam spam, a także odpisuję na maile. Często szybciej skontaktujesz się ze mną właśnie przez pocztę niż przez telefon. 

Pomagam

Klikam w pajacyka. Nie musisz się śmiać. Tak, codziennie klik, klik, klik. Mam go w zakładkach i jakoś tak codziennie. Nie mam pojęcia czy to coś daje, ale robię to. 

Liczę

Mam dziwny nawyk liczenia wszystkiego wokół. Gdy się stresuję, albo gdy mi się zwyczajnie nudzi to liczę. Czasem robię to zupełnie nieświadomie i dopiero po jakimś czasie zdaję sobie sprawę, że właśnie policzyłam ile drzew minęliśmy czy ile jest osób w autobusie. 

Przyglądam się ludziom

Za każdym razem, gdy ktoś patrzy mi się w oczy, to nie odpuszczam. Nie ważne kto to jest, nigdy nie spuszczę wzroku pierwsza. 

Zakładki

Wszystkie ciekawe i potrzebne mi strony dodaję do zakładek. Raz na tydzień/dwa robię w nich porządek i niepotrzebne usuwam. 

Jeansy

Nie zasnę w jeansach. Jest to dla mnie naprawdę kłopotliwe. Nawet gdy jestem bardzo zmęczona i się położę po 5 minutach się obudzę i muszę zmienić jeansy na coś wygodniejszego. 

Zdjęcia

Uwielbiam kolekcjonować zdjęcia. Gdy ktoś w towarzystwie robi, zawsze proszę o przesłanie ich, nawet gdybym znalazła się tylko na jednym.

Laptop

Mam porządek na pulpicie i w innych folderach. Zdjęcia podzielone są na foldery [ SZKOŁA ], [ OSP ] a w nich poukładane są datami [ 19-02-2015 ]. Tak samo mam z muzyką, która jest podzielona na wokalistów, czasem na gatunki gdy wokalistów jest mniej. 

Przyzwyczajenia tworzą nasze osobowości. Dzięki nim, każdy z nas jest inny. To są moje, osobiste nawyki. A jakie macie Wy? 

17 komentarzy:

  1. Przeczytałam 'na pulpicie' i pomyślałam o nutach - chyba mamy moje zboczenie, ale zawodowe. Jeśli chodzi o otwarte drzwi i liczenie wszystkiego...skąd ja to znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :) każdy ma swoje dziwne "zboczenia" :)

      Usuń
  2. OSP ;o jesteś w OSP?! Nie no szacun :')
    http://ps-kakna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem :) nawet pisałam o tym tutaj :) http://kuczyniaczekpisze.blogspot.nl/2014/12/zaczeo-sie-niewinnie-czyli-jak-zostaam.html

      Usuń
  3. Haha, przyglądanie się ludziom jest mega, hahahahah :)) ja muszę ciągle sprawdzać facebooka i instagrama haha. Obserwacja leci :)

    http://paulittastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem w OSP :) Fajne masz te zboczenia.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe te zboczenia ;) Naprawdę cudowny blog ^^ Świetny wygląd taki klasyczny,zwykly, bardzo mi sie podoba.I oczywiście genialny post :)) Bardzo ciekawy :) Jeśli pozwolisz (a to na pewno) zostanę tu na dłużej bo blog jest godny podziwu <3 Mam go już w zakładkach nawet i naturalnie OBSERWUJĘ ^^ Może wspólna obserwacja i komentarz? Ja już i czekam na Ciebie , może byc jedynie obserwacja ale to już zależy od Ciebie i twojej uprzejmości. Pozdrawiam kochana :* Jeszcze nie raz tu wpadnę<3 ! karolinablogpanda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. perfekcyjna w każdym calu ;) ja też mam takie ,,zboczenia" kilka nawet podobnych do Twoich ;) http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj skądś to znam xd Jestem perfekcjonistką i to strasznie utrudnia życie.Również nie zasnę przy otwartych drzwiach ,nawet od szafy ! Xdd
    Dzieki za komentarz :) Obserwuję ! :)

    http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Po pierwsze, obserwuję, masz genialny styl pisania..
    A po drugie jeśli chodzi o moje zboczenia, to cały czas mam ze sobą butelkę z wodą, zawsze siedząc na komputerze, niezależnie czy piszę posta czy wypracowanie na norweski, włączam sobie YT i słucham ASMR (na 99% nikt nie wie co to ale ok...), mamy w domu duży fotel, który obraca się wokół własnej osi- sama mogę się na nim obracać godzinami, ale kiedy to ktoś inny na nim siedzi i się obraca- nie mogę na to patrzeć... hahaha;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też liczę :) jak w "Dniu Świra". I jak ustawiam głośność w radiu czy w telewizorze to nigdy nie może być np. 23 czy 24, zawsze musi być okrągła liczba 20 lub 25 :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niektóre dotyczą też mnie :D Ja tak samo liczę rzeczy wokoło, często nawet nieświadomie :) Również mam mega porządek na pulpicie i w folderach, ale jeśli chodzi o muzykę to już nie ;D
    świetny post!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam na konkurs - do wygrania śliczna bransoletka ChouChou

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Większość rzeczy to jakbym czytała o sobie :)
    Zapraszam do siebie: http://just-nerdy-things.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń