niedziela, 4 stycznia 2015

Zaszczyt mnie kopnął! Zostałam nominowana do LBA

Dziękuję za nominacje do LBA od  Let nobody know! <---- klik klik 
Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. 

Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć pytania otrzymane od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im pytania. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
Pytania dla mnie
1. Ulubiona piosenka?
Ulubionych piosenek mam wiele. Ostatnio najczęściej słucham:
2. Kto jest Twoim "bohaterem"? Kimś na kim się wzorujesz? Twoim przykładem?
Bohaterów na świecie jest pełno. Wzoruję się na ludziach, którzy poświęcają się całym serduchem dla tego co robią, wierzą w sukces i ciężką pracą to im się udaje. Jest nimi wiele sportowców np. moi ukochani siatkarze! 
3. Gdybyś mogła posiadać jakąś nadprzyrodzoną moc, która by to była i dlaczego?
Teleportacja.4. Filmy vs seriale?
Lubie i filmy i seriale. Seriale bardziej wciągają, ale bardziej też się do nich przywiązuję i jest mi szkoda, gdy np. ktoś umiera.
5. W którym bajkowym świecie chciał/a byś zamieszkać? Dlaczego?
Mój świat jest bajkowy! ;) 
6. Opisz siebie. Tylko szczerze, tak jak o sobie myślisz.
7. Jesteś samotnikiem czy osobą towarzyską?
Kocham ludzi, kocham gadać, więc osobą towarzyską!
8. Czytanie blogów vs książek? Dlaczego?
I tego i tego. Ostatnio częściej blogów. 
9. Masz rodzeństwo?
Dwóch starszych braci i dwie starsze siostry. 
10. Co chciała byś zrobić gdyby przez jeden dzień i jedną noc wszystko było legalne i nie poniosłabyś za to konsekwencji? ALE.. nikt by o tym nie pamietał. 
Uzdrowiłabym wszystkie chore dzieci. 
11. Ulubiony gatunek muzyczny, zespół?
Nie ograniczam się. Co mi wpadnie w ucho.
12. Kierujesz się "Carpe Diem?" czy raczej "Memento Mori"?
Carpe Diem! 
13. Ulubiona książka?
Różowe Anioły. Są to trzy książki. 


NOMINUJĘ: 

8. Gaabaai

Wybrałam najciekawsze z 50 podanych na grupie na facebooku.

Pytania dla nominowanych: 
1. Jaka jest najbardziej szalona rzecz, którą zrobiłaś/es?
2. Czego się boisz?
3. Jaki byłby Twój wymarzony dzień?
4. Gdybym poprosiła Cię, abyś mi coś ugotował/a co to by było?
5. Co sądzisz o małżeństwie?
6. Co nas zabija?
7. Czego pieniądze nie mogą kupić?
8. Jakie są trzy zasady moralne, których nigdy nie złapiesz?
9. O kim, lub o czym myślisz, gdy myślisz o miłości?
10. Kiedy czujesz się najbardziej sobą?
11. Czas czy pieniądze?
12. Jaka jest Twoja definicja nieba?
13. Jaki tytuł nosiłaby Twoja autobiografia?

Mam nadzieję, że pytania zmuszą Was do jakiejś refleksji i pomyślicie trochę nad odpowiedziami. Wyżej wymienione blogi obserwuję i życzę powodzenia w blogowaniu!

4 komentarze:

  1. Bardzo dziękuje za nominację ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję nominacji ,świetne odpowiedzi :) Mój świat również jest bajkowy :D
    Co powiesz na wspólną obserwację ? :)
    Mój blog ♥Zapraszam♥

    OdpowiedzUsuń
  3. brałam kiedyś w nim udział^^
    +obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń